چاپار 341
اس ام اس تست-پیامک آزمایشی
×
تبلیغات چاپار 341

سوالات متداول درباره سامانه ارسال پیامک انبوه

آیا برای استفاده از خدمات پیام کوتاه نیاز به نصب نرم افزار خاصی هست ؟
این سامانه کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، اوپرا و… )  دارید.البته توصیه اکید می کنیم که از اینترنت اکسپلوره استفاده نکنید بلکه از فایر فاکس و گوگل کروم استفاده نمایید

در صورتی که مرورگر (Browser) شما قدیمی است آن را حتما به روز کنید.
مروگر پیشنهادی ما برای استفاده از این سامانه “فایرفاکس” می باشد که هم اکنون پرطرفدار ترین مرورگر جهان است.

آیا از طریق اینترنت Dial-Up (کارت اینترنت ) هم میتوانم از این سامانه استفاده کنم ؟ و اگر سرعت اینترنت من پایین باشد تاثیری در ارسال پیامک خواهد داشت ؟
بله از طریق هر اینترنتی ، حتی GPRS (اینترنت از طریق سیم کارت تلفن همراه) میتوانید از این سامانه استفاده نمایید  ، سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور ما انجام خواهد شد .

 

تفاوت این سامانه با GSM Modem چیست ؟
GSM Modem یک قطعه سخت افزاری است که با قرار دادن سیم کارت داخل آن به کمک یک نرم افزار میتواند از سیم کارت پیامک ارسال کند ، معایب این روش به شرح زیر است :
۱٫    در این روش سرعت بسیار پایین ( ۵ الی ۱۰ پیامک در دقیقه ) بوده که در مقایسه با خطوط مجازی این سامانه ۳۰۰ برابر کند تر است!
۲٫    به دلیل استفاده از سیم کارت در هنگام ارسال شماره موبایل به جای خطوط مجازی ۱۰۰۰ یا ۳۰۰۰ نمایش داده می شود .
۳٫    این روش نیاز به حضور قطعه فیزیکی برای ارسال دارد ، در صورتی که سامانه از هر نقطه جهان قابل دسترسی است .
۴٫    نرم افزار هایی که از این روش استفاده می کنند قابل به روز رسانی نیستند .
۵٫    امکانات این گونه نرم افزار ها بسیار کم بوده و حتی امکان استفاده از بانک شماره موبایل در آن وجود ندارد
۶٫    عدم پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری یکی دیگر از نواقص این روش می باشد .
این روش هیچ مزیتی نسبت به سامانه پیام کوتاه ندارد .

پس از ورود به سامانه مشاهده کردم که حسابم منفی است ، چه کاری باید انجام دهم ؟
در صورتی که حساب شما منفی است بدان معنی است هنوز هزینه پنل کاربری را پرداخت نکرده اید ، برای اینکار از طریق بخش شارژ حساب اقدام به شارژ نمایید ، هزینه پرداخت شده تا مثبت شدن حساب هزینه پنل کاربری است و پس از آن هر شارژی انجام شود،  شارژ  به حساب شما اضافه خواهد شد .

اینکه می گویید یا در توضیحات هر پنل وجود دارد  خط ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰  …اینها چه فرقی با هم دارنند..

ببینید هر خط از یک اپراتور خاص می باشد دقیقا مثل شماره های سیمکارت موبایل شما مثل همراه اول با پیش شماره های مثل ۰۹۱۳-۰۹۱۲ و.. و ایرانسل با پیش شماره های مثل ۰۹۳۵-۰۹۳۶-۰۹۳۷ و..که هر یک از این دو نوع از یک اپراتور خاص هست و هر اپراتور یک نوع امکانات خاص دارد اما در هر دو نوع اپراتور امکان ارسال و دریافت پیامک و تماس صوتی وجود دارد اما در امکانات دیگر ممکناست فرق های داشته باشنند حال شماره های مجازی سامانه ها نیز دقیقا به همین شکل هستنند مثل خط ۱۰۰۰ از یک اپراتور و خط ۳۰۰۰ از اپراتور دیگر می باشد  و دیگر خطوط که در همه این خط ها امکان ارسال و دریافت وجود دارد فقط در هر اپراتور و یا خط با خط و اپراتور دیگر تفاوت های وجود دارد مثلا خط ۳۰۰۰ دلیوری دارد یعنی هزینه پیامک های به مقصد نرسیده را به پنل شما باز خواهد گرداند و شما با ان هزینه می توانید پیامک جدید خود را ارسال نمایید تا زمانی که پیامک به مقصد یا همان گوشی مقصد برسد و همچنین با این خط شما دقیقا متوجه وضعیت پیامک های ارسالی خود خواهید شد اما در دیگر خطوط این امکان فعلا وجود ندارد مثلا اگر در زمان ارسال پیامک و ارسال شدن پیامک توسط اپراتور حال در مسیر دریافت پیامک مشکلی پیش بیایید و پیامک به گوشی مقصد نرسد هیچ هزینه ای توسط اپراتور بازگردانده نخواهد شد اما در این ببین هزینه ارسال پیامک با خط ۳۰۰۰ از دیگر اپراتور ها گران تر می باشد اما تفاوت ناچیز است و دیگر تفاوتی می شود نام برد خط های ۳۰۰۰-۵۰۰۰ اصولا ترافیک بیشتری نسبت به خط ۱۰۰۰ دارنند از این رو خط ۱۰۰۰ کمتر شلوغ خواهد شد و پیامک ها اصولا بدون تاخیر به مقصد می رسنند اما خط های ۳۰۰۰-۵۰۰۰ در بعضی روز ها به علت ترافیک بالا ممکن است پیامک های ارسالی دیرتر به مقصد برسنند که ما در این زمان ها در سامانه اطلاع رسانی خواهیم کرد که مثلا امروز با خط ۳۰۰۰ لطفا پیامک ارسال نفرمایید زیرا با تاخیر به مقصد خواهد رسید

 

پرداخت هزینه ها یکبار برای همیشه است یا باید بصورت دوره ایی (مثلا سالانه) پرداخت می شود؟

در پنل رایگان که هزینه ثبت پنل کلا وجود ندارد فقط هر ساله باید هزینه تمدید خط یا خط های اختصاصی خود را پرداخت کنید اما در پنل های وبمستر و تشویقی و حرفه ای سالیانه باید ۸۰٪ و ۷۰٪ و ۶۰٪ هزینه ثبت اولیه پنل خود را پرداخت کنید البته فقط تا سه سال از شما هزینه دریافت خواهد شد و از سال سوم به بعد کامل رایگان خواهد بود و باید تضیح بدهیم که این هزینه تمدید که از شما دریافت می شود صرف توسعه و نگهداری و بروز کردن امکانات سامانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت زیرا اگر هزینه تمدید دریافت نشود توسعه و بروز اوری نیز به علت نبود نقدینگی بسیار سخت خواهد بود و پرداخت هزینه تمدید کاملا به نفع شما مشتری گرامی می باشد

آیا جهت مصرف کردن شارژ اعتبار ارسال SMS خریداری شده محدودیت زمانی وجود دارد ؟

خیر – در هر زمان و هر مکانی امکان استفاده بدون محدودیت وجود دارد و اگر در پایان سال در پنل شما اعتبار ی وجود داشته باشد با تمدید پنل خود ان اعتبار در پنل شما باقی خواهد ماند و جای هیچ مگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت

آیا دریافت پیام کوتاه هم هزینه دارد؟

خیر – تحت هیچ شرایطی دریافت پیامک هزینه ای در بر ندارد
آیا سامانه قابلیت نمایش Delivery پیامک ها را دارد؟

بله – امکان دقیق گزارش گیری پس از ارسال ها وجود دارد البته در خط اپراتور ۳۰۰۰ هزینه پیامک های ارسال شده و به مقصد نرسیده به پنل کاربری شما مشتری گرامی بازگشت داده خواهد شد و می توانید دوباره با ان پیامک جدیدی ارسال کنید البته لازم به ذکر است هزینه ارسال با خط ۳۰۰۰ در حد چند ریال بالاتر از اپراتور های ۱۰۰۰-۵۰۰۰ است اما ارزش بالای برای مشتریانی که ارسال های انبوه دارنند دارد

آیا با این سامانه می توان به شماره های ایرانسل نیز SMS فرستاد؟

بله – در سامانه امکان ارسال به کلیه شماره های ایرانسل وجود دارد

آیا هزینه ارسال SMS به ۰۹۱۲ با ۰۹۳۵ و … تفاوت دارد (منظور خطوط ایرانسل و همراه اول می باشد)؟

اصولا در تمامی خطوط هزینه ارسال پیامک به ایرانسل و همراه اول کاملا یکسان است اما در دو خط ۱۰۰۰ و ارسال با نام تجاری به ترتیب ضریب ۱٫۲ و ۲ را برای ارسال پیامک به ایرانسل دارنند سامانه های ارسال پیامک انبوه اصولا بر مبانی اپراتور همراه اول بنا شده انند اما هم به ایرانسل و هم به همراه اول خدمات می دهند

آیا بوسیله سامانه می توان به شماره های خارج از کشور پیام کوتاه فرستاد؟

بله – امکان ارسال بین المللی در سامانه وجود دارد اما در حال حاظر بنا به دلاییلی غیر فعال می باشد

آّیا برای استفاده از این سامانه به نرم افزار خاصی که روی کامپیوتر نصب شود و یا سخت افزار جانبی خاصی نیاز داریم؟

خیر . شما صرفا یک دسترسی به اینترنت نیاز دارید و از هر کجا که به اینترنت متصل شوید ( حتی به صورت Dial up و با سرعت معمولی ) با وارد شدن به آدرس اینترنتی سامانه خود می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

سرعت ارسال SMS در SMS Panel شما چه تعداد است ؟

متوسط سرعت ارسال ۳۰۰۰ پیامک در دقیقه است. البته ناگفته نماند که سرعت ارسال SMS تابعی از ترافیک آن لحظه اپراتور مخابراتی است. در موارد با ترافیک سرعت ارسال ۵۰۰ پیامک در دقیقه نیز مشاهده شده است و یا در نقطه مقابل آن اغلب در روزهای جمعه سرعت تا ۵۰۰۰ ارسال در دقیقه نیز بالا می رود.

SMS های من با چه شماره ای ارسال می شوند؟

در این سامانه به هر مشترک در ابتدای کار یک خط اختصاصی ۵۰۰۰-۳۰۰۰  به عنوان هدیه داده می شود البته به جز مشترکان پنل رایگان که خط هدیه نخواهند داشت باید خودشان یک خط خریداری نماییند  اما بعدا خود مشترک می تواند خطوط دلخواه خود را که در سامانه ارایه می شونند با پرداخت هزینه جداگانه از ثبت پنل  خریداری نماییند  که امکان ارسال و دریافت با همه اپراتورهای فعال کشور ( همراه اول ، ایرانسل و تالیا ) را دارد و گیرننده پیامک های ارسالی مشترک همان شماره ای را مشاهده خواهد کرد که مشترک در پنل خود به نام خود دارد حال یا در ابتدای کار ما به مشترک داده اییم به عنوان هدیه و یا اینکه بعدا خود مشترک ان خط یا خطوط را خریداری کرده باشد که در زمان ارسال پیامک ها مشترک اگر چند نوع خط را دارا باشد قادر به انتخاب ارسال از هر یک از خطوط اختصاصی خود می باشد و هیچ نوع محدودیتی از این نظر نخواهد داشت

آیا امکان نمایش اسم شرکت فرستنده پیامک بجای شماره فرستنده هست

بله – در صورت فعال سازی(ثبت یک نام تجاری ) با پرداخت هزینه ثبت نام تجاری خودتان  توسط ما,این امکان نیز میسر است

آیا می توان از طریق وب و سرویس های http  و یا کلا از سایت خود مشترک نیز پیامک فرستاد

بلی ، شما می بایست برای این منظور از web service استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش و پشتیبانی سامانه چاپار ۳۴۱ تماس حاصل فرمایید یا به این لینک مراجعه نمایید .و همچنین ما در سامانه یکسری افزونه ها و ماژول ای رایگانی که به عنوان هدیه به مشتریان خود خواهیم داد می توانند با نصب ان افزونه ها در سایت خود در سیستم مدیریت سایت خود پیامک ارسال و دریافت کنند  بدون نیاز به ورد به پنل کاربری خود در سامانه چاپار ۳۴۱ برای مشاهده افزونه های هدیه رایگان ما لطفا به این لینک مراجعه نمایید

ایا امکان دریافت و دایورت بروی موبایل هم وجود دارد?

بلی در در تمامی پنل ها به جز پنل رایگان  امکان دریافت SMS بر روی موبایل مشترک  وجود دارد. یعنی ابتدا سامانه پیامک ها را دریافت می کند و بعد ان پیامک دریافتی را به موبایل یا ایمیل ادرس شما و یا هر دو با هم ارسال می کند همچنین شما می توانید در تنظیمات پنل خودتان  مشخص نمایید که پیامک دریافت شده به ایمیل  ادرس  شما نیز ارسال شود. یعنی همزمان هر دو با هم یا فقط به یکی از انها

آیا امکان شارژ آنلاین در سامانه وجود دارد؟

بلی شما با استفاده از تمامی  کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و با در اختیار داشتن رمز دوم کارت ، در هر لحظه از شبانه روز سامانه خود را شارژ بفرمایید. اطلاعات بیشتر در این ادرس لطفا کلیک نمایید

 

در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم ؟
 این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ،  مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف در بخش راهنمای وبسرویس  موجود می باشد.

در خصوص اینکه میخواهم پیام های دریافتی در پنل ،  به سایت خودم انتقال پیدا کند و در دیتا بیس سایتم ذخیره بشود لطفا راهنمایی کنید.
برای اینکار کافیست وارد بخش تنظیمات > انتقال ترافیک شده و آدرس سایت خود را با پارامتر های مورد نظر تنظیم نمایید ، همچنین میتوانید از طریق متد GetMessages از طریق وب سرویس پیامک های دریافتی خود را دریافت نمایید .

پس از دریافت دلیوری وضعیت بسیاری از ارسال ها “نرسیده به مخابرات” یا “ارسال نشده” بود ، وقتی مجددا به این مخاطبین ارسال انجام دادیم بازهم همین وضعیت ادامه داشت ، لطفا توضیح بدهید
وضعیت نرسیده به مخابرات یعنی ما پیامک را برای اپراتور ارسال کردیم ولی از طرف اپراتور به مخابرات نرسیده است ، مخاطبینی که وضعیت پیامک برای آنها همیشه به شکل مذکور است در لیست سیاه مخابراتی قرار دارند که در سوال بعدی به صورت کامل توضیح داده شده است
هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات به حساب کاربری شما بازگردانده میشود ، در خطوط ۳۰۰۰ پیامک های نرسیده به مخابرت جزو ارسال نشده محسوب میشود ولی درسایر خطوط پس از دریافت گزارش تحویل مشخص میگردد

لیست سیاه مخابراتی چیست ؟
مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی ، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند دیگر از خطوط ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد .
در خطوط ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش تحویل “نرسیده به مخابرات” و در خطوط ۳۰۰۰ گزارش مبنی بر “ارسال نشده” ارائه میگردد .
برای رفع این مورد مشترک باید با شماره کافیست از خطوط همراه اول عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال فرمایید
دقت نمایید که برخی از خطوط ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ متعلق به شرکت ها و ادارات دولتی و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازی ، بیمارستان ها ، وزارت خانه ها و..) ، این خطوط شامل لیست سیاه نمی شوند ، بنابراین دریافت پیامک از چنین خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمی باشد .

در صورتی که در ارسال منطقه ای امروز قصد ارسال به ۱۰ هزار شماره از ۳۰ هزار تای یک شهر را داشته باشیم و فردا مابقی،آیا فردا دوباره از ابتدا ارسال میشود یا شیوه ای برای ارسال مابقی بصورت غیره تکراری هست؟
بله این امکان وجود دارد ، ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است.
نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید.
شاخه مورد نظر را انتخاب کنید ، متن را نوشته و به مرحله بعد بروید.
در این مرحله تعداد ارسال را روی ۱۰۰۰۰ قرار داده و از ردیف ۱ ارسال را انجام دهید.
روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی ۲۰۰۰۰ (باقی مانده از ۳۰ هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را ۱۰۰۰۰ تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.

در صورت سفارش شماره جداگانه ، آیا هر سال می بایست نسبت به تمدید اقدام نمود و یا شماره دائمی است؟
قرارداد مخابرات برای ارائه شماره با تمامی اپراتور ها و شرکت ها به صورت سالیانه است  ، ولی از آنجایی که چند سال پیاپی هست که بابت شماره ها هزینه ای دریافت نشده برخی شرکت ها به اشتباه شماره ها را دائمی اعلام می کنند !
در صورتی که مخابرات هزینه ای بابت شماره دریافت نماید کاربر نیز موظف است این هزینه را پرداخت کند در غیر اینصورت از کاربر نیز هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد

تفاوت شماره های عمومی و اختصاصی چیست ؟
خطوط عمومی خطوط معمولا رندی هستند که توسط ما از اوپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران به صورت امانی در سامانه قرار داده شده است ، از آنجایی که این خطوط به نام شرکت هستند و مسئولیت تمامی ارسال هایی که از این خطوط صورت میپذیرد مستقیما برعهده شرکت میباشد تمامی پیامک های ارسالی از این خطوط قبل از ارسال باید توسط ما تایید شوند ، بنابراین ما این خطوط را فقط در بخش ها ارسال منطقه ای ، ارسال انبوه و ارسال به کد پستی قرار دادیم چرا که این بخش ها توسط ما تایید میشوند .

من چند منشی پیامک تعریف کردم ولی با ارسال پیامک به سامانه همه منشی ها برای من ارسال می شود ، لطفا راهنمایی فرمایید.
کار منشی پیامک این است که در صورتی که یک پیامک به سامانه ارسال شد عینا متنی که شما تعیین کرده اید بدون هیچ شرطی برای مخاطب ارسال گردد ، اگر میخواهید برای منشی شرط بگذارید یا آن را به گونه دلخواهی تنظیم کنید باید از بخش “کد خوان” استفاده فرمایید.

من یک منشی پیامک ایجاد نموده ام، اما منشی عمل نمی کند، دلیل آن چه می تواند باشد؟
لطفا برای ایجاد منشی پیامک به موارد زیر دقت نمایید: ۱٫ بازه زمانی منشی پیامک را درست تنظیم نموده باشید ۲٫ شماره گیرنده و فرستنده ای که انتخاب می نمایید ارسال و دریافت داشته باشد ۳٫ متن پیامک ارسالی شما جزو کلمات فیلتر نباشد.

آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید
پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند .
مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع شرکت هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.

شما در توضیحات اعلام کرده بودید که هزینه هر پیامک X ریال است ولی الان بنده یک پیامک به چند نفر ارسال کردم هزینه بیشتری از من کسر شده است .
 
قبل از هرچیز در صفحه اول پنل کاربری در بالای صفحه گزینه ” تعرفه پیامک ” را انتخاب نمایید، زیرا در این بخش می توانید تعرفه های گروه های متفاوت(پیش شماره های اپراتورها) را با احتساب پیامک فارسی و انگلیسی آنها مشاهده نمایید. همچنین دقت بفرمایید در برخی از خطوط ضریبی برای شماره های ایرانسل در نظر گرفته شده که این قضیه نیز در تعرفه ارسال شما تاثیر گذار خواهد بود.
نکته آخر اینکه دقت نمایید که در هنگام ارسال پیامک شما چند بخش بوده است ، اگر شما یک پیامک ۳ بخشی ارسال نمایید هزینه ارسال شما ۳ برابر خواهد شد.
استاندارد پیامک ۱ بخشی برای حروف فارسی ۷۰ حرف و برای حروف لاتین ۱۶۰ حرف می باشد ، در صورتی که تعداد حروف بیشتر از این تعداد شود تعداد بخش ها به تناسب افزایش می یابد .

جهت شارژ حساب به شماره حساب های موجود در سایت واریز انجام دادم ولی هنوز پنل شارژ نشده است .
روش شارژ حساب در این نرم افزار به دو صورت می باشد : ۱- شارژ آنلاین  ۲-واریز به حساب
برای شارژ آنلاین نیاز به کارت عابر بانک و فعال بودن کد دوم دارید ، پس از پرداخت توسط این روش سامانه به صورت خودکار شارژ می گردد
در صورت واریز به حساب یا انتقال وجه توسط روش کارت به کارت شما می بایست وارد سامانه شده و پس از ورود به قسمت شارژ حساب بخش درج فیش واریزی را انتخاب فرمایید ، کارشناسان پس از چک کردن واریز شما آنرا تایید کرده و سامانه شارژ خواهد شد

چرا پنل های شما به صورت سالیانه است ولی برخی شرکت ها به صورت مادام العمر یا دائمی ارائه می کنند ؟
۱٫    این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر  به صورت بومی توسط برنامه نویسان شرکت تولید شده به صورت هفتگی به روز میشود ، همچنین بخش های جدیدی به صورت رایگان به سامانه اضافه می گردد ، بخشی از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گردد .
۲٫    بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء سخت افزاری و افزایش پهنای باند خواهد داشت .
۳٫    ارائه پنل به صورت مادام العمر یا دائمی یا عناوین مشابه برخلاف قرارداد مخابرات وصنف پیامک می باشد و هیچ شرکت معتبری از چنین روش هایی برای جذب مشتری استفاده نمی کند .

سرعت ارسال پیامک از طریق این سامانه به چه صورت می باشد ؟
سرعت ارسال پیامک در این سامانه بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین ۳۰ تا ۵۰ پیامک در هر ثانیه می باشد. (۱۸۰۰ تا ۳۰۰۰ پیامک در دقیقه)

آیا امکان خرید یک پنل  و ارتقا آن به پنل  بالاتر  وجود دارد؟

بله – در هر زمان با پرداخت اختلاف قیمت این امکان وجود دارد. فقط باید با بخش پشتیبانی و فروش هماهنگ نمایید

راه های تماس با شما با بخش های پشتیبانی و فروش چه هستنند ؟

به چند روش شما می توانید با ما در تماس باشید

۱:تلفن ثابت ما

۲: گوشی موبایل ما

۳:ایمیل ادرس ما

۴:ارسال پیامک به شماره سامانه که این شماره در اخر همه صفحات سایت فروش وجود دارد

۵:چت باکس پایین تمامی صفحات سایت فروش در صورتی که ما انلاین باشیم که اصولا بیشتر ساعات شبانه روز انلاین هستیم

۶:فرم تماس با ما که لینک ان در منو بالای صفحات سایت وجود دارد فقط کافیست فرم را پر و دکمه ارسال را کلیک کنید

۷:ارسال تیکت از بخش پشتیبانی در پنل کاربریتان در سامانه که این امکان فقط مختصص مشترکان ما وجود دارد ارسال تیکت یکی از بهترین راه هاست و سریع نیز پاسخ داده خواهد شد

در لینک زیر راه های تماس با ما ذکر شده انند

برای مشاهده لطفا کلیک کنید

ایا گارانتی و ضمانت برای بازگشت پول ما وجود دارد در صورت نارضایتی ما از سامانه؟

بله تا مدت ۷ روز ضمانت بازگشت پول شما وجود دارد برای مشاهده اطلاعات بیشتر لطفا کلیک نمایید

ایا راهی وجود دارد که من بتوانتم امکانات هر پنل را با دیگر پنل های سامانه مقایسه بکنم؟

بله لطفا به این ادرس مراجعه نمایید لطفا کلیک کنید

به امید موفقیت تک تک شما عزیزان

این بخش به امید خداوند  کم کم کاملتر از این خواهد شد

موفق و پایدار باشید

پست بعدی: »

پست قبلی:

مراحل خرید پنل اختصاصی
  • از قسمت ورود مشتریان وارد شده و نام کاربری و کلمه عبور را : chapar341 قرار دهید و وارد پنل نمونه ما شوید تا با امکانات سامانه ما بیشتر اشنا شوید

    قدم اولنسخه دمو سامانه ما را ببینید.
  • امکانات بسیاری در این سامانه گنجانده شده است,بطوری که جواب گوی تمام نیاز های شما میباشد و ما همیشه مدافع حقوق شما هستیم و شما را تنها نخواهیم گذاشت پس با ما باشید تا تنها نباشید ...

    قدم دومامکانات کامل سامانه را مطالعه کنید
  • میتوانید امکانات,تعرفه ها و قیمت ارسال پیامک را در تمام نسخه ها به صورت مقایسه ای مشاهده کرده و بسته به نیازتان بهترین نسخه را انتخاب نمایید تا از پشتیبانی و قیمت ها و امتیازات سامانه چاپار 341 بهره مند شوید

    قدم سومنسخه ها را مقایسه کنید
  • بعد از ثبت نام حد اکثر 60 ثانیه رمز و اطلاعات ورود به سامانه چاپار 341 برای شما به شماره موبایلی که وارد کرده اپید پیامک خواهد شد و بعد از ان وارد پنلتان شوید

    قدم آخرپرداخت انلاین و غیر انلاین
تبلیغات چاپار 341تبلیغات چاپار 341
برخی از مشتریان ما
تحلیل آمار سایت و وبلاگ
.