#
 
چاپار 341
اس ام اس تست-پیام کوتاه آزمایشی
نمایندگی فروش سامانه پیام کوتاه چاپار ۳۴۱
×
تبلیغات چاپار 341

مزایای استفاده از پیام کوتاه در اطلاع رسانی و تبلیغات

منتشر شده در دسته: مقالات








بازاریابی با پیام کوتاه

مزایای استفاده از پیام کوتاه در اطلاع رسانی و تبلیغات :

۱- سرعت بالای ارسال : پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات است که سرعت ارسال (پخش) بالایی دارد و سریعا در منظر مخاطب قرار می گیرد. ممکن است یک برنامه مراسی در تارخی خاص برگزار شود، فروشگاهی اقدام به حراج کند، مسابقه ای پیامکی برنامه ریزی شود و یا نظر سنجی عمومی انجام گیرد.
در حال حاضر پیام کوتاه ، یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی است.

۲- ماندگاری : پیام کوتاه ارسالی شما برای مدت زیادی در دستگاه های موبایل مشترکین باقی می ماند، چون حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری آن هیچ زحمتی ندارد. فقط باید متن ارسالی بگونه ای جذاب باشد، که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به کالا و یا خدمات معرفی شده نیاز پیدا می کند، آن را نگه دارد.

۳- دسترسی سریع : امروزه دستگاه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است، که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مشترکین قرار دارد. از این رو مخاطبان به محض اینکه نیاز به بازخوانی متن پیام کوتاه داشته باشند، براحتی این کار را می کنند.

۴- خواندن صد درصد مشترکین : معمولا اکثر مشترکین پیام های دریافتی خود را در نگاه اول می خوانند، و در لحظه خواندن تمام حواسشان را متمرکز در خواندن متن پیام کوتاه می کنند.

۵- عدم نیاز به توزیع کننده : پیام کوتاه از جمله روش های معدود اطلاع رسانی است، که نیازی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه ی اولیه ارسال، توزیع می شود.

۶- مخاطب هدفمند : یکی از مهمترین مزایای پیام کوتاه این است که قابلیت هدفمند سازی مخاطب را دارد. استفاده از سایر روش های هدفمند مانند تلفن و یا نامه ، زمان بر و هزینه بر است و به نیروی انسانی نیاز دارد.

۷- هزینه متناسب با تیراژ : چاپ کاتالوگ و توزیع آن شاید برای هر مخاطب حدود ۱۰۰ تومان هزینه داشته باشد، اما اگر برای هر نفر دو پیام کوتاه هم ارسال شود، بیشتر از ۲۰ تومان خرج نخواهد داشت. علاوه بر این مدیریت تیراژ در سامانه پیام کوتاه بسیار آسان تر است. شاید هیچ گاه نشود ۱۰۰ برگ کاتالوگ با هزینه مناسب چاپ کرد، اما می توان ۱۰۰ پیام کوتاه فرستاد بدون اینکه تیراژ پایین روی هزینه هر تبلیغ تاثیر منفی داشته باشد.


پست بعدی: »


پست قبلی: «





مراحل خرید پنل اختصاصی
  • از قسمت ورود مشتریان وارد شده و نام کاربری و کلمه عبور را : chapar341 قرار دهید و وارد پنل نمونه ما شوید تا با امکانات سامانه ما بیشتر اشنا شوید

    قدم اولنسخه دمو سامانه ما را ببینید.
  • امکانات بسیاری در این سامانه گنجانده شده است,بطوری که جواب گوی تمام نیاز های شما میباشد و ما همیشه مدافع حقوق شما هستیم و شما را تنها نخواهیم گذاشت پس با ما باشید تا تنها نباشید ...

    قدم دومامکانات کامل سامانه را مطالعه کنید
  • میتوانید امکانات,تعرفه ها و قیمت ارسال پیامک را در تمام نسخه ها به صورت مقایسه ای مشاهده کرده و بسته به نیازتان بهترین نسخه را انتخاب نمایید تا از پشتیبانی و قیمت ها و امتیازات سامانه چاپار 341 بهره مند شوید

    قدم سومنسخه ها را مقایسه کنید
  • بعد از ثبت نام حد اکثر 60 ثانیه رمز و اطلاعات ورود به سامانه چاپار 341 برای شما به شماره موبایلی که وارد کرده اپید پیامک خواهد شد و بعد از ان وارد پنلتان شوید

    قدم آخرپرداخت انلاین و غیر انلاین
تبلیغات چاپار 341تبلیغات چاپار 341
برخی از مشتریان ما