#
 
چاپار 341
اس ام اس تست-پیام کوتاه آزمایشی
نمایندگی فروش سامانه پیام کوتاه چاپار ۳۴۱
×
تبلیغات چاپار 341

عاقبت سیم‌کارت‌های مشکل‌دار تالیا

منتشر شده در دسته: اخبار شرکت








ایتنا- تالیا را هنوز به یاد دارید؟ همون اپراتور مستقل که با ورودش کلی سر و صدا به پا کرد؟

طی دوره سکون و اختلال در تالیا برخی از مشترکان این اپراتور با مشکلات متعدد مواجه شدند و در نهایت بسیاری به دلیل پیدا نکردن راهکار مناسبی برای حل این معضلات ترجیح دادند از سیم‌کارت اپراتور دیگری استفاده کنند اما به تازگی اینگونه اعلام شده است که کاربران این اپراتور می‌توانند بار دیگر سیم‌کارت‌های خود را فعال کنند. 

به گزارش ایتنا از ایسنا، چندی پیش فریبرز نژاد دادگر – مدیر عامل تالیا  از حل مشکلات مشترکان تالیا همزمان با ترمیم این شبکه خبر داد و با تاکید بر رفع نواقص شبکه اظهار کرد: تالیا بخش‌های ارتباطی خود با مشترکان را راه‌اندازی کرده و مشترکان می توانند در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی از خطوط تالیا با تلفن ۹۹۹ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۲۹۹۹۰۰۰۰ تماس بگیرند.

سایت این شبکه نیز خطاب به کاربران تالیا اعلام کرده است: مشترکین این شبکه که با مشکلاتی مانند مشکل شبکه، سوختن سیم‌کارت، مفقود شدن و مورد سرقت قرار گرفتن و… مواجه شده‌اند می‌توانند با در دست داشتن سند سیم‌کارت اعتباری تالیا، کارت ملی عکس‌دار و صلح نامه (در صورتی که مراجعه کننده صاحب سند نباشد) به یکی از فروشگاه‌های تالیا و یا مراکز خدمات مشتریان تالیا مراجعه کنند. 

مدیر عامل تالیا پیش از این تاکید کرده بود: در ابتدای سال جاری مالکیت پروژه تالیا از شرکت مجتمع صنعتی رفسنجان به شرکت جدیدالتاسیسی بنام گسترش ارتباطات تالیا واگذار شد و گویا مدیران این شرکت توانسته‌اند در یک سکوت چند ماهه موفق به حل مشکلات چندین ساله این اپراتور شوند. 

تالیا نخستین شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری در ایران است که در سال ۱۳۸۳ با استفاده از تجهیزات شرکت زیمنس آغاز به کار کرد و از تیرماه سال ۸۴ فروش سیم‌کارت‌های خود را به صورت نوبت تحویل با حروف الفبا آغاز کرد و در همان سال و در ۱۰ دوره واگذاری سیم‌کارت‌ها را بر اساس نام خانوادگی افراد ادامه داد.

اپراتور تلفن همراه تالیا از ابتدای آغاز فعالیتش تاکنون نسبت به دیگر اپراتورهای تلفن همراه در سکوت و با تعداد کم‌تری مشترک فعالیت کرده است؛ بحث ثبت شرکت مستقل برای تالیا و ورود سرمایه‌گذار خارجی به آن از چند سال پیش در مخابرات در حال بررسی و بی‌نتیجه مانده و قرار بود تا پایان سال گذشته این اپراتور از سوی مخابرات ایران احیا شود.


پست بعدی: »


پست قبلی: «





مراحل خرید پنل اختصاصی
  • از قسمت ورود مشتریان وارد شده و نام کاربری و کلمه عبور را : chapar341 قرار دهید و وارد پنل نمونه ما شوید تا با امکانات سامانه ما بیشتر اشنا شوید

    قدم اولنسخه دمو سامانه ما را ببینید.
  • امکانات بسیاری در این سامانه گنجانده شده است,بطوری که جواب گوی تمام نیاز های شما میباشد و ما همیشه مدافع حقوق شما هستیم و شما را تنها نخواهیم گذاشت پس با ما باشید تا تنها نباشید ...

    قدم دومامکانات کامل سامانه را مطالعه کنید
  • میتوانید امکانات,تعرفه ها و قیمت ارسال پیامک را در تمام نسخه ها به صورت مقایسه ای مشاهده کرده و بسته به نیازتان بهترین نسخه را انتخاب نمایید تا از پشتیبانی و قیمت ها و امتیازات سامانه چاپار 341 بهره مند شوید

    قدم سومنسخه ها را مقایسه کنید
  • بعد از ثبت نام حد اکثر 60 ثانیه رمز و اطلاعات ورود به سامانه چاپار 341 برای شما به شماره موبایلی که وارد کرده اپید پیامک خواهد شد و بعد از ان وارد پنلتان شوید

    قدم آخرپرداخت انلاین و غیر انلاین
تبلیغات چاپار 341تبلیغات چاپار 341
برخی از مشتریان ما