#
تبلیغات به وسیله موبایل دارای خصوصیات و مزایای منحصر به فرد است . با استفاده از روشهای مناسب و هدفمند نتایج مناسبی به دست خواهد آمد . کافی است شرکت ها اندکی در زمینه بازاریابی موبایل هوشمندانه عمل کرده و با ارسال آگهی های موردعلاقه مشتریان، آنها را به خرید ترغیب کنند. استفاده از استراتژی ها و برنامه های مناسب و هدفمند برای جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان در موفقیت این روش تبلیغات تاثیر گزار خواهد بود.
شرکت ها می توانند با ارسال پیامک های تعاملی به مشتریان برنامه های تبلیغاتی خود را گسترده تر و مفیدتر کنند . کاربران می توانند از طریق موبایل از برنامه های حراجی ، محصولات و خدمات جدید و تخفیف مطلع شده و کالا یا خدمات مورد علاقه خود را سفارش دهند.
از جمله مزایای مناسب اینگونه از تبلیغات مستقیم ، برند سازی و جلب اعتماد است که میتواند کسب و کار شما را در کلیه مراحل تبلیغات و بازاریابی همراهی کند . ارسال اخبار مهم ، رویدادها ، پیامک های رابطه ای و تعاملی ، پیامک های وابسته به زمان و مکان میتواند اعتماد مشتریان و مخاطبان را افزایش دهد و کمک خواهد کرد مشتریان خود را در بیشترین زمان و بالاترین ارزش حفط و نگهداری کنید.
-اطلاع رسانی سریع به دانش آموزان و هنرجویان جهت تغییرات در زمان برگزاری کلاسها و امتحانات
-تبلیغ و اطلاع رسانی دوره های جدید به دانش آموزان دوره های قبل و تبلیغ منطقه ای
-برگزاری مسابقات و آزمون از طریق پیامک
-ارسال پیامکهای آموزشی مانند لغات و ترجمه
-ارسال اتوماتیک پیامهای تبریک به مناسبتهای مختلف نظیر تاریخ تولد یا ازدواج
-برگزاری نظرسنجی و ارزشیابی دوره ها و اساتید
-امکان ارتباط مستقیم با والدین دانش آموزان و ارائه نمرات و…به آنها
-اعلام جلسات انجمن اولیا و مربیان
-اطلاع رسانی جهت تاریخ انتخاب واحد مربوط به رشته های مختلف
-اطلاع رسانی جهت تاریخ حذف و اضافه
-اطلاع رسانی جهت سمینار، دفاعیه و نمایشگاه ها
-امکان سفارش غذا توسط پیامک برای سلف سرویس دانشگاه
-اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک
-ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص
-اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن و خدمات بیمه ای
-ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
-ارسال پیامکها تبلیغاتی محله ای و شهری
-دریافت مطالب کوتاه و دلنوشته های خوانندگان در شماره بعد
-اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
-ترغیب علاقه مندان برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه پیش از انتشار
-برگزار مسابقه و نظرسنجی پیامکی
-ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبتها
-جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد
-اعلام خبرها و دستورعملهای خاص برای پرسنل
-دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاه
-ارسال اطلاعات پزشکی و دارویی به بیمار
-اعلام جلسات کاری با همکاران و اساتید
-ارسال خبرنامه به پرسنل
-ایجاد ارتباط سریع و دو طرفه بین بیمار و بیمارستان با کمترین هزینه
-پاسخ به سوالات و دریافت نظرات و پیشنهادات
برگزاری نظرسنجی :دکتر نمونه ، پرستار نمونه و…-
-ارسال پیام های تبریک و تهنیت به اساتید و همکاران
امروزه در سازمانها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است. این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر نیل به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آنها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید. روابط عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژیهای روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیریهای اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیام کوتاه است.
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی میکند، فروشنده را تمجید میکند و او را به دیگران پیشنهاد میدهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمیتواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار میدهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد .یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر میکنند.
نیروی انسانی مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه ای است. موضوع مهم تر انگیزش کارکنان است. علاوه بر انگیزههای ارتقاء شغلی و افزایش دستمزدها موارد دیگری با قابلیت انگیزش بالا وجود دارند. محیط کار شاداب، توجه به نظرات و علایق کارکنان، فعالیتهای جمعی خارج از محیط کار و حمایت معنوی از خانواده های کارکنان قدرت انگیزشی قابل توجهی دارند.
در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد، مطالعات نشان میدهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاههای آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمیگردد. پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.
-هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
-چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامیاز او تشکر کنید. این کار باعث میشود احساس کند برای او ارزش قائل هستید:
مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم
-عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور میرسد که همواره او را به یاد دارید:
مشتری گرامی عرضه مدلهای جدید کیف لپ تاپ آغاز شد.
-لیست کالاهای جدیدی که عرضه میکنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب میکند:
فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز ۱۰% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی
-با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبتهای مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید
-هنگامیکه شعبه جدیدی افتتاح میکنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت میکنید به فکر آسایش و راحتی او هستید:
فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی
پست بعدی: تعرفه خطوط اختصاصی »
پست قبلی:
از قسمت ورود مشتریان وارد شده و نام کاربری و کلمه عبور را : chapar341 قرار دهید و وارد پنل نمونه ما شوید تا با امکانات سامانه ما بیشتر اشنا شوید
قدم اولنسخه دمو سامانه ما را ببینید.امکانات بسیاری در این سامانه گنجانده شده است,بطوری که جواب گوی تمام نیاز های شما میباشد و ما همیشه مدافع حقوق شما هستیم و شما را تنها نخواهیم گذاشت پس با ما باشید تا تنها نباشید ...
قدم دومامکانات کامل سامانه را مطالعه کنیدمیتوانید امکانات,تعرفه ها و قیمت ارسال پیامک را در تمام نسخه ها به صورت مقایسه ای مشاهده کرده و بسته به نیازتان بهترین نسخه را انتخاب نمایید تا از پشتیبانی و قیمت ها و امتیازات سامانه چاپار 341 بهره مند شوید
قدم سومنسخه ها را مقایسه کنیدبعد از ثبت نام حد اکثر 60 ثانیه رمز و اطلاعات ورود به سامانه چاپار 341 برای شما به شماره موبایلی که وارد کرده اپید پیامک خواهد شد و بعد از ان وارد پنلتان شوید
قدم آخرپرداخت انلاین و غیر انلاین